Turystyka w nowej odsłonie

Współczesna turystyka kompletnie zmienia swoje oblicze i nie wszystkie przedsiębiorstwa związane historycznie z tym segmentem rynkowych działań mogą pochwalić się odpowiednimi reakcjami na te nowe warunki. Przeczuwanie trendów a nawet ich wyprzedzanie to ten element prowadzenia organizacji gospodarczej, który zdecydowanie nie wychodzi równie dobrze wszystkim. Są na rynku turystycznym hotele, które nigdy nie mają wolnych miejsc jak i takie, które po latach wielkiego prosperity dzisiaj mają kłopot ze sprzedaniem chociażby połowy noclegów w swoich budynkach. Wszystko to wynika właśnie z kolosalnej słabości tych biur podróży, które jeszcze nie tak dawno były w stanie sprzedać w jednym niedużym państwie do miliona wycieczek rocznie. Dzisiaj te same firmy nie są w stanie sprzedać nawet jednej piątej tego poprzedniego wyniku, co skutecznie uniemożliwia odniesienie sukcesu finansowego a jednocześnie sprawia, że cierpi całe otoczenie biznesowe. Przecież sprzedaż wycieczek to wielki zastrzyk nie tylko dla samych pośredników, ale przede wszystkim dla właścicieli hoteli, restauracji i innych atrakcji turystycznych na miejscu, oraz linii lotniczych. Dzisiaj przez mniejszą sprzedaż umów na wycieczki zagraniczne drastycznie spada także sprzedaż noclegów i biletów, co poważnie spowalnia całą koniunkturę.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.