Regulamin dotyczący gości i personelu w hotelu

Kiedy decydujemy się na wyjazd turystyczny to myślimy też o zakwaterowaniu i miejscu, gdzie możemy przenocować. Jedną z opcji są noclegi w hotelach. Jeżeli już korzystamy z takiej opcji powinniśmy się zaznajomić z regulaminem hotelowym i stosować się do wymogów, jakie są w nim uwzględnione. Dotyczy on tak nas, jako gości, jak i całego personelu pracującego w takim hotelu. I tak jednym z postanowień jest tutaj określenie doby hotelowej. Trwa ona z reguły 24 godziny, ale tak na prawdę jest to kwestia umowna, gdyż możemy ustalić interesujący nas czas z kierownictwem kompleksu. Jest to o tyle dobre, że może nas interesować jedynie przespanie się i wtedy być może uda nam się zapłacić mniej za ofertę. Ważne też jest przestrzeganie ciszy nocnej. Wówczas jesteśmy zobowiązani do zachowania, które nie będzie zakłócać pobytu i snu innym lokatorom. Cisza ta obowiązuje od godziny 22 do 7 nad ranem i wówczas w hotelu nie mogą przebywać osoby trzecie, a tylko te, które są na kreślony czas zameldowane. Poza tym czasem możemy w pokoju przyjmować gości i spotykać się ze znajomymi. W regulaminie są też stosowne wytyczne dotyczące możliwości przedłużenia pobytu, pewne warunki dotyczące standardu, czyli zapewnienia gościom wygody i bezpieczeństwa. Informacje zawarte w takim „kodeksie” pozwolą nam wyjaśnić wszystkie kwestie. Wyeliminować wszelkie rozbieżności i niedogodności, tak ze strony konsumenta, jak i hotelarza. Dlatego najlepiej wybrać taki hotel, który posiada klarowny regulamin dotyczący pobytu w obiekcie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.